Ik ben juf Sara en sinds 2006 geef ik les in De Ark. Dit schooljaar sta ik parttime in het tweede leerjaar. Als oud-leerling van de school koester ik warme herinneringen aan onder meer de weekvieringen en de Bijbellessen. Het is een zegen die ik op mijn beurt weer...
Lees meer...